Find en af kommunens andre hjemmesider

Flere af Norddjurs Kommunes institutioner og afdelinger har egen hjemmeside. Du kan finde dem her ved at vælge emne og herefter vælge den hjemmeside, du vil gå til.

Gå ind på den valgte hjemmeside
Forstør eller formindsk teksten på hjemmesiden.
 
 

Bopælsattest

Hvis du har brug for at dokumentere din nuværende eller tidligere adresser, kan du bede folkeregistret om en bopælsattest.

Du kan modtage bopælsattesten som papirpost eller i din digitale postkasse/e-Boks.

Hvis du allerede har tilmeldt dig e-Boks og modtager digital post fra din kommune, vil du modtage svaret i din digitale postkasse/e-boks.

Hvis du ikke er tilmeldt e-boks, kan du tilmelde dig på E-boks.dk.

Muligheder ved bestilling

Bopælsattesten kan bestilles på enten dansk, tysk eller engelsk.

Du kan bestille en attest for tiden efter 1. januar 1971 med nemID på borger.dk. Attesten skal betales med dankort ved bestillingen.

Drejer det sig om bopælsforhold før d. 1. januar 1971, skal du henvende dig til den kommune, du boede i dengang.

 

Digital selvbetjening

Få hjælp til digital selvbetjening

Ring på tlf. 70 20 00 00

• Mandag til torsdag kl. 08:00 - 20.00
• Fredag kl. 08.00 - 16.00
• Lørdag lukket
• Søndag kl. 16.00 - 20.00

 

Digital post

Husk at læse digital post fra det offentlige.

Læs mere om Digital Post på borger.dk:

Box Digitalpost 250Px