Hjælp til digital selvbetjening
Har du brug for hjælp til digitale selvbetjeningsløsninger udenfor normal åbningstid? Ring 70 20 00 00.
Har du brug for hjælp, når du benytter de digitale selvbetjeningsløsninger uden for Borgerservices normale åbningstider? Så kontakt Den Digitale Hotline for selvbetjening.
Her sidder medarbejdere klar til at hjælpe dig videre i selvbetjeningsløsningen over telefonen.
Åbningstider:
Mandag til torsdag kl. 8.00-20.00
Fredag kl. 8.00-16.00
Lørdag lukket
Søndag kl. 16.00-20.00
Hvad kan Den Digitale Hotline hjælpe med?
Den Digitale Hotline vejleder i de digitale selvbetjeningsløsninger, som kommunerne og det offentlige stiller til rådighed. Den Digitale Hotline er bemandet med medarbejdere fra Borgerservice. De kan vejlede i de fleste offentlige digitale løsninger.
Hotlinens medarbejdere har dog ikke adgang til din konkrete sag og kan derfor ikke foretage direkte sagsbehandling.