Find en af kommunens andre hjemmesider

Flere af Norddjurs Kommunes institutioner og afdelinger har egen hjemmeside. Du kan finde dem her ved at vælge emne og herefter vælge den hjemmeside, du vil gå til.

Gå ind på den valgte hjemmeside
Forstør eller formindsk teksten på hjemmesiden.
 
 

Adgang til rådhuset i Grenaa den 21. marts

Receptionen er låst og ubemandet på grund af kursus fra kl. 10.00-15.30.

Borgerservice og Udbetaling i Grenaa holder lukket for telefoniske og personlige henvendelser torsdag den 21. marts 2019 i tidsrummet kl. 10.00-15.30 på grund af kursus. Der åbnes for telefoniske og personlige henvendelser igen fra kl. 15.30-17.00 på dagen. Borgerservice Auning er dog lukket hele dagen den 21. marts.

Vær opmærksom på, at lukningen betyder, at receptionsområdet på Rådhuset i Grenaa er aflåst og ikke bemandet den 21. marts fra kl. 10.00-15.30.
Der kan derfor ikke arrangeres eller gennemføres ikke-planlagte aftaler i det tidsrum.

OBS: Planlagte aftaler og samtaler med Jobcentret samt øvrige afdelinger på rådhuset i Grenaa afholdes uændret hele dagen den 21. marts.
Har man en planlagt aftale, bliver man hentet i forhallen til den aftalte tid af den person, man har en aftale med.
Borgere med Jobcenteraftaler skal taste sig ind på skærmen i forhallen, hvorefter man bliver afhentet af den sagsbehandler, man har en aftale med.

Hovedomstillingen og de øvrige afdelinger kan træffes kl. 10.00-17.00 på tlf. 89 59 10 00 den 21. marts.

Eventuelle beskeder til Borgerservice på dagen kan rettes til borgerservice@norddjurs.dk.

Har du spørgsmål til dette, så kontakt os på tlf.: 89 59 10 00.

Nyhedsdato: 14.03.2019