Find en af kommunens andre hjemmesider

Flere af Norddjurs Kommunes institutioner og afdelinger har egen hjemmeside. Du kan finde dem her ved at vælge emne og herefter vælge den hjemmeside, du vil gå til.

Gå ind på den valgte hjemmeside
Forstør eller formindsk teksten på hjemmesiden.
 
 

Tilbudsindhentning på levering af tandproteser m.v.

Norddjurs Kommune gennemfører hermed en tilbudsindhentning på en prisaftale på levering af tandproteser til folkepensionister og førtidspensionister med helbredskort i Norddjurs Kommune. Betingelserne for levering fremgår af dokumenterne nedenfor.

Materiale

Betingelser Tilbudsindhentning (åbner nyt vindue)
Bilag 1 – Udkast til rammeaftale (åbner nyt vindue)
Bilag 2 – Tilbudsliste (åbner nyt vindue)
Bilag 3 – Tro- og loveerklæring (åbner nyt vindue)

Spørgsmål til materiale

Alle spørgsmål skal rettes skriftligt til udbudskonsulent Asbjørn Kjærgaard på følgende mailadresse: ask@norddjurs.dk (åbner nyt vindue) med emnet ”spørgsmål - Tilbudsindhentning på tandproteser”.

Spørgsmål vil løbende blive besvaret og fremsendt til alle interesserede tilbudsgivere pr. mail, samt lagt på kommunens hjemmeside under ”igangværende udbud”. Spørgsmål skal stilles senest 15. maj 2019.

Tilbudsfrist

Tilbuddet (udfyldt tilbudsliste og udfyldt tro- og loveerklæring) skal fremsendes på email til Asbjørn Kjærgaard på ask@norddjurs.dk (åbner nyt vindue) senest onsdag d. 29. maj 2019, kl. 10.00.

Det er tilbudsgivers eget ansvar at gøre sig bekendt med supplerende oplysninger, herunder spørgsmål og svar her på hjemmesiden.

Kontaktperson

Kontaktperson på udbuddet er Asbjørn Kjærgaard, ask@norddjurs.dk (åbner nyt vindue).

Nyhedsdato: 24.04.2019