Find en af kommunens andre hjemmesider

Flere af Norddjurs Kommunes institutioner og afdelinger har egen hjemmeside. Du kan finde dem her ved at vælge emne og herefter vælge den hjemmeside, du vil gå til.

Gå ind på den valgte hjemmeside

Ny helpdesk-portal er klar til brug

Den nye helpdesk-portal, TopDesk, er stedet, hvor vejledninger, selvbetjeningsløsninger, IT-nyheder skal findes fremover.

Derudover kan man finde en masse information om de IT-løsninger og IT-services, der findes i Norddjurs Kommune.

Portalen kan tilgås via genvejen ”NDK Helpdesk” i Citrix.

Den kan også tilgås fra disse internetadresser – gem dem evt. under dine favoritter.

  • norddjurs.topdesk.net (Linket her kan tilgås fra alle enheder – mobiler, tablets, pc’ere – også uden for Norddjurs netværket)

  • helpdesk.norddjurs.dk (internt i Citrix, Norddjurs net)

Vi håber, at du vil besøge portalen, når du har IT-spørgsmål eller blot har brug for information omkring IT-løsninger.

Når man skal have oprettet en sag, kan man med fordel bruge portalen, da portalen allerede under sagsoprettelse vil foreslå løsninger til problemet.

Det er dog forsat muligt at oprette sager via mail.

Vi vil dog fremadrettet have fokus på at få jer alle ind via portalen, i stedet for man opretter sin IT-sag via mail.

Portalen vil være under konstant tilpasning til de ønsker og behov, der er i kommunen, og vi vil derfor meget gerne have dine input.

Hjælp os med at gøre portalen til det bedste IT-værktøj, vi kan få!

Ønskebrønden

Du kan selv sende input til TopDesk via "Ønskebrønden", som du finder på forsiden af portalen:

Billede af TopDesk-forside

Hvis du evt. har yderligere spørgsmål eller blot ønsker mere information skal du endelig skrive til helpdesk@norddjurs.dk.

Nyhedsdato: 17.09.2019