Find en af kommunens andre hjemmesider

Flere af Norddjurs Kommunes institutioner og afdelinger har egen hjemmeside. Du kan finde dem her ved at vælge emne og herefter vælge den hjemmeside, du vil gå til.

Gå ind på den valgte hjemmeside
Forstør eller formindsk teksten på hjemmesiden.
 
 

Vagt i IT-afdelingen udenfor normal arbejdstid

Vagtordningen gælder i tidsrummet udenfor normal arbejdstid.

Hvis problemet er omfattet af nedenstående liste, kan der udenfor normal arbejdstid ske henvendelse til IT-afdelingens nedenfor nævnte vagttelefon, og der kan herefter forventes påbegyndelse af fejlretning senest 2 timer efter opkaldet.

                            Vagttelefon: 89 59 15 20

Omfattet af vagtordningen er kun Core Infrastrukturen:

  • Datacenter (Torvet 3)
  • Switche (I datacenteret)
  • Storage/Lager (I datacenteret)
  • VMWare (I datacenteret)
  • Fysiske servere (I datacenteret)
  • Telefoni (IP-telefoni)
  • Netværk (Hvor funktionaliteten af de dækkede områder i rådighedsvagten er berørt også WI-FI)
  • Omsorgssystemet (Avaleo)
  • Exchange (Mail og kalender)
  • Filadgang (Adgang til lageroplysninger)
  • Citrix (Servertilgængelighed)

Vagtordningen kan ikke benyttes til generelle henvendelser, men udelukkende hvis problemet er omfattet af ovennævnte.

Følgende opgaver er ikke omfattet af vagtordningen (alene eksempler):

• Glemt adgangskode - du kan selv skifte adgangskode ved anvendelse af følgende link:

kendeord.norddjurs.dk

• Vejledning i brugen af systemerne

• Brugeroprettelser

• Bestillinger af IT-udstyr

• Ændringer telefonnumre

• Printerproblem

• Mobiltelefoni

Henvendelse om problemer, der ikke er omfattet af vagtordningen, skal fortsat ske via Helpdesk.