Find en af kommunens andre hjemmesider

Flere af Norddjurs Kommunes institutioner og afdelinger har egen hjemmeside. Du kan finde dem her ved at vælge emne og herefter vælge den hjemmeside, du vil gå til.

Gå ind på den valgte hjemmeside

Visitator til personlig pleje og praktisk hjælp

Tilbage

Elsker du kombinationen af borgerkontakt, koordinering og administrativt arbejde så kan jobbet som visitator være det helt rigtige for dig. Er du uddannet ergoterapeut, fysioterapeut, sygeplejerske eller social- og sundhedsassistent, og har erfaring fra det kommunale ældreområde, kan du være den nye kollega vi søger.
Vi har en ledig stilling på 37 timer, som vi ønsker besat snarest muligt.

Visitation og Hjælpemidler i Norddjurs Kommune er en afdeling fordelt på to matrikler i Grenaa og Voldby. Visitatorerne har udgangspunkt i Voldby, og dækker geografisk hele kommunens område.

Vi er en afdeling bestående af 40 engagerede medarbejdere, fordelt på følgende team: 2 visitationsteam, et kvalitetsteam, samt hjælpemiddeldepot. Den ledige stilling er i visitationsteamet for pleje og praktisk hjælp, hvor du vil få 10 ergagerede kolleger, der introducerer dig grundigt i arbejdsgange og giver gode muligheder for faglig sparring.


Dine primære opgaver vil være at varetage myndighedsfunktion og træffe afgørelser inden for:

  • Servicelovens 83 (personlig pleje og praktisk hjælp), 94 (selvudpeget hjælper), 83a (rehabiliteringsforløb), 84 (afløsning og aflastning, midlertidig bolig), 118 (pasning af nærtstående i eget hjem)
  • Servicelovens 86 (genoptræning og vedligeholdende træning)
  • Servicelovens 192a (plejebolig), lov om almene boliger (ældrebolig)


Vi søger en kollega der:

  • har sundhedsfaglig baggrund og erfaring med det kommunale sundhed- og ældreområde
  • har erfaring med sagsbehandling og skriftlig dokumentation
  • er god til at kommunikere, både mundtligt og skriftligt
  • trives med borgerkontakt, er engageret og har gåpåmod


Vi kan tilbyde dig:

  • en fantastisk arbejdsplads hvor sammenhold og godt humør er kodeordet
  • en alsidig hverdag hvor sparring er en selvfølgelighed
  • et kollegateam med mange fagligheder
  • en afdeling med egen jurist tilknyttet


For yderligere information kan du kontakte afdelingsleder Ulla Krüger på tlf.: 24 78 17 94 eller faglig koordinator Maria Sørensen på tlf.: 29 63 60 87.

Ansøgningsfrist: 16.maj 2021
Ansættelsessamtaler forventes afholdt: 25.maj 2021


Vores Norddjurs
I Norddjurs kommune arbejder vi ud fra værdierne tillid, ordentlighed, udvikling og fællesskab, som er beskrevet i vores organisations- og ledelseskodeks Vores Norddjurs.


De fire værdier er grundlaget for organisationens virke og er med i alt, vi gør. Kodekset sætter en fælles retning og er dét, der binder os sammen. Værdierne lever i den daglige praksis og i den måde vi arbejder og samarbejder på. Værdierne udspiller sig på alle ledelses- og medarbejderniveauer, samt i mødet med borger og omverden.

Læs det fulde organisations- og ledelseskodeks her: https://www.norddjurs.dk/norddjurs/organisation-og-ledelse/organisations-og-ledelseskodeks
Send ansøgning Tilbage
  • Jobområde

    Social & Sundhed

  • Arbejdstid

    Fuldtid

  • Varighed

    Fastansættelse

  • Ansøgningsfrist

    16-05-2021

  • Kontaktperson

    Ulla Krüger Jørgensen

  • Telefonnummer

    24 78 17 94