Find en af kommunens andre hjemmesider

Flere af Norddjurs Kommunes institutioner og afdelinger har egen hjemmeside. Du kan finde dem her ved at vælge emne og herefter vælge den hjemmeside, du vil gå til.

Gå ind på den valgte hjemmeside

Kontorelev i administrationen ved Norddjurs Kommune

Tilbage

Skal du være kontorelev i administrationen ved Norddjurs Kommune?
Har du mod på et interessant og udviklende job i en stor organisation, så har vi brug for en engageret og fleksibel kontorelev, som kan begynde den 1. september 2021.


Uddannelsen

Du vil indgå i et spændende og alsidigt uddannelsesforløb med mange udfordringer og rig mulighed for personlig og faglig udvikling. Uddannelsen varer 2 år og veksler mellem praktik på arbejdspladsen og teori på handelsskolen. Uddannelsen afsluttes med en fagprøve.
I løbet af de to år kommer du i praktik i tre eller fire af de følgende afdelinger:
løn, bogholderi, opkrævning, indkøb, borgerservice, sundhed og omsorg, socialområdet, børn og unge, kommunaldirektørens sekretariat.



Som kontorelev forventer vi af dig, at du:

  • har gennemført en EUX Business eller HHX, eller HF, HTX, STX med 10 ugers eller 5 ugers EUD-s til kontor/HGS grundforløb til kontor, eller HG2 med kvalifikation til offentlig administration opnået før 1. august 2015
  • er god til dansk både skriftligt og mundtligt
  • har flair for tal og interesserer dig for it
  • er fleksibel, frisk, engageret og ansvarsbevidst
  • er indstillet på at udvikle dig både fagligt og personligt
  • er udadvendt, serviceminded og kan arbejde selvstændigt
  • kan samarbejde og har lyst til nye udfordringer


Til gengæld tilbyder vi dig:

  • en alsidig kontoruddannelse, som giver mange muligheder bagefter
  • selvstændigt ansvar i løsningen af opgaverne
  • relevante kurser undervejs i uddannelsen
  • gode kolleger og en uhøjtidelig omgangstone
  • sammenhold med de øvrige elever i kommunen
  • en studietur til Bruxelles med din klasse fra handelsskolen

 

Hvis du vil vide mere

Så er du mere end velkommen til at ringe til den elevansvarlige: Kristina Horsdal tlf.: 89 59 10 71.


Ansøgning

Vi glæder os til at modtage din ansøgning inkl. CV, dokumentation for, at du opfylder fagniveaukravene, kopi af eksamensbevis eller seneste terminskarakterer, samt eventuelle udtalelser.

Ansøgningsfristen er søndag den 25. april 2021.
Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler 11. maj 2021.


Vores Norddjurs
I Norddjurs kommune arbejder vi ud fra værdierne tillid, ordentlighed, udvikling og fællesskab, som er beskrevet i vores organisations- og ledelseskodeks Vores Norddjurs.


De fire værdier er grundlaget for organisationens virke og er med i alt, vi gør. Kodekset sætter en fælles retning og er dét, der binder os sammen. Værdierne lever i den daglige praksis og i den måde vi arbejder og samarbejder på. Værdierne udspiller sig på alle ledelses- og medarbejderniveauer, samt i mødet med borger og omverden.

Læs det fulde organisations- og ledelseskodeks her: https://www.norddjurs.dk/norddjurs/organisation-og-ledelse/organisations-og-ledelseskodeks
Send ansøgning Tilbage
  • Jobområde

    Administration & Sagsbehandling

  • Arbejdstid

    Fuldtid

  • Varighed

    Midlertidig ansættelse

  • Ansøgningsfrist

    25-04-2021

  • Kontaktperson

    Kristina Horsdal

  • Telefonnummer

    89 59 10 71