Find en af kommunens andre hjemmesider

Flere af Norddjurs Kommunes institutioner og afdelinger har egen hjemmeside. Du kan finde dem her ved at vælge emne og herefter vælge den hjemmeside, du vil gå til.

Gå ind på den valgte hjemmeside

Forebyggelse og Tidlig indsats, Familiehuset og Sundhedsplejen søger en erfaren og fleksibel administrativ medarbejder 32-37 t./ugtl.

Tilbage

Da en af vore administrative medarbejdere har søgt nye udfordringer søger Forebyggelse og Tidlig indsats, Familiehuset og Sundhedsplejen snarest muligt en erfaren og fleksibel administrativ medarbejder 32-37 t./ugtl.

Trives du med mange bolde i luften, en arbejdsdag præget af uforudsigelighed, et højt tempo og mange udfordrende og forskelligartede administrative opgaver? Er dette lige dig, så har vi brug for dig nu.

Forebyggelse og Tidlig indsats, Familiehuset og Sundhedsplejen er en serviceminded og dynamisk aftaleenhed under Socialområdet med en frisk, uformel omgangstone, åbenhed og fleksibilitet.
Aftaleenheden har et ledelsesteam på 3, en leder, samt to afdelingsledere.
Personalegruppen er bredt tværfagligt sammensat og består af ca. 60 medarbejdere, der arbejder målrettet på at skabe de bedste udviklings- og opvækstbetingelser for børn. Desuden er der et stort antal eksternt ansatte, der løser 54, 84 og 45 opgaver.
Forebyggelse og Tidlig Indsats, Familiehuset og Sundhedsplejen består af 4 fysiske afdelinger og 6 sundhedsplejeklinikker – beliggende i Grenå og Allingåbro. Sekretariatet er fysisk placeret på Markedsplads 6 i Allingåbro og det er her du vil få fysisk base. Selvom du har fysisk base på Markedsplads 6 i Allingåbro skal du være indstillet på, at du indimellem skal løse opgaver i aftaleenhedens andre afdelinger.
Du bliver en del af en velfungerende administration, hvor to administrative medarbejdere løser opgaverne og dækker ind for hinanden i et tæt samarbejde med ledelsen.


Dine primære arbejdsopgaver er bl.a.:

  • Telefonbetjening af brugere, samarbejdspartnere og personale
  • Personaleadministration, ex. vis indberetning af ferie, fravær, kørsel, o.l.
  • Sags- og opgaveregistrering, samt journaliseringsopgaver
  • Indkøb
  • It-opgaver, opsætning af nyt udstyr
  • Diverse ad hoc administrative opgaver


Vi søger en kollega:

  • der er uddannet indenfor kontorfaget, gerne med erfaring fra ansættelse i det offentlige og måske uddannet kommunom.
  • der er erfaren Office-bruger og bruger af KMD opus, Excel, Emply, Nexus, Acadre mm.
  • der kan arbejde systematisk og struktureret, da jobbet kræver høj grad af selvledelse.
  • der er engageret, imødekommende og udadvendt og har en udpræget positiv tilgang til aftaleenhedens børn, unge og deres familier.

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem KL og HK.
Ønsker du at vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte leder Annette Kristensen på tlf. 89 59 42 71.

Ansøgningsfrist: 25. september 2020.

Ansættelsessamtaler forventes afholdt tirsdag den 29. september 2020.



Vores Norddjurs
I Norddjurs kommune arbejder vi ud fra værdierne tillid, ordentlighed, udvikling og fællesskab, som er beskrevet i vores organisations- og ledelseskodeks Vores Norddjurs.


De fire værdier er grundlaget for organisationens virke og er med i alt, vi gør. Kodekset sætter en fælles retning og er dét, der binder os sammen. Værdierne lever i den daglige praksis og i den måde vi arbejder og samarbejder på. Værdierne udspiller sig på alle ledelses- og medarbejderniveauer, samt i mødet med borger og omverden.

Læs det fulde organisations- og ledelseskodeks her: https://www.norddjurs.dk/norddjurs/organisation-og-ledelse/organisations-og-ledelseskodeks
Send ansøgning Tilbage
  • Jobområde

    Administration & Sagsbehandling

  • Arbejdstid

    Fuldtid

  • Varighed

    Fastansættelse

  • Ansøgningsfrist

    25-09-2020

  • Kontaktperson

    Leder, Annette Kristensen

  • Telefonnummer

    89 59 42 71