Find en af kommunens andre hjemmesider

Flere af Norddjurs Kommunes institutioner og afdelinger har egen hjemmeside. Du kan finde dem her ved at vælge emne og herefter vælge den hjemmeside, du vil gå til.

Gå ind på den valgte hjemmeside
Forstør eller formindsk teksten på hjemmesiden.
 
 

Sundhedsfaglig medarbejder søges til kvalitetsteam i Visitations- og hjælpemiddelområdet.

Tilbage

Vil du være en del af at sikre kvaliteten for borgerne i Norddjurs?


Visitations og hjælpemiddel området i Norddjurs kommune søger ny medarbejder med sundhedsfaglig baggrund til Sundhed og Omsorgs kvalitetsteam.

Stillingen er som udgangspunkt på 37 timer /uge og ønskes besat pr. 1. april 2020


Teamet består af 3 medarbejdere og arbejder med følgende overordnede områder:

  • kvalitetsikring på det sundhedsfaglige område generelt
  • sagsbehandling omkring magtanvendelse
  • udarbejdelse af instrukser, manualer m.v
  • tilsyn ( både patientstyrelsen og egne kommunale)
  • sagsbehandling af utilsigtede hændelser
flere af områderne vil være i tæt samarbejde med Norddjurs kommunes Socialområde.

Teamet består for nuværende af en ergoterapeut og en sociolog, og der vil i dagligdagen også være mulighed for tæt samarbejde med afdelingens jurist.


Utilsigtede hændelser:

Har været et område under stor udvikling de sidste par år og målet her været at skabe en lærende organisation hvor analyse ved hjælp af PDSA modellen er blevet implementeret. Frem ad rette vil fokus bla. være at sikre det målrettede arbejde fortsætter og bliver kædet sammen med den øvrige kvalitetssikring i organisationen


Det kommunale tilsyn

Er et af fokus områderne for 2020. Der er udarbejdet ny tilsynspolitik, som anskuer hele tilgangen omkring tilsyn fra en anden vinkel.
Visionen er at tilsynet skal dække bredt på den samlede organisationsenhed og på den måde understøtte de udviklingspunkter den enkelte enhed har sat sig for det indeværende år.
De næste 2 til 3 måneder bliver opgaven i teamet at få udarbejdet det underliggende materiale.


Instrukser, manualer og sundhedsfaglig dokumentation:

Sundheds og Omsorgsområdet har det sidste 1½ år arbejde ihærdig med implementering af FS3 og den nye version af Nexus. Der er den forbindelse lavet en organisering, hvor der er udpeget nøglepersoner fra alle enheder som sammen med deres leder skal sikre implementeringen af den nye metode og den nye version af vores borgerjournal. Der er bla. oprettet en hjemmeside som skal optimeres yderligere.
Opgaven frem ad rette vil blive at sikre opdatering af de udarbejde manualer, medvirke til at arbejdsgange er belyste og beskrevet, sikre ensartethed i den tværfaglige dokumentation, ved at skabe læring og refleksion hos nøglepersongruppen.


Vi søger derfor en kollega som har:

  • erfaring med myndighedsopgaver
  • erfaring med kvalitetssikringsarbejde
  • erfaring med undervisning og formidling i tale og på skrift
  • erfaring med arbejdet som risikomanager
  • erfaring med FMK
  • sundhedsfaglig baggrund, gerne med en kandidat, eller speciale inden for medicin


Hvis du kan sige ja til en eller flere af ovenstående pinde, så kan vi tilbyde:

  • En hverdag hvor innovation og nytænkning skal sætte dagsordenen.
  • En mulighed for at være med til at skabe en lærende organisation til glæde for borgeren og organisationens medarbejdere
  • En mulighed for at sætte sit eget præg på et forholdsvis nyt team
  • En spændende og varieret hverdag


Har du brug for yderligere uddybning kan leder for Visitation og hjælpemidler Karina Kreutzfeldt kontaktes på 21 37 99 33, bedst mellem kl 14.00. og 16.00 eller sundsfaglig konsulent Sidsel Jørgensen mellem 9 - 11 på 23 60 54 81

Ansøgningsfrist : 23. februar 2020

Samtaler forventes afholdt hurtigst muligt her efter.



Send ansøgning Tilbage
  • Jobområde

    Social & Sundhed

  • Arbejdstid

    Fuldtid

  • Varighed

    Fastansættelse

  • Ansøgningsfrist

    23-02-2020

  • Kontaktperson

    Karina Kreutzfeldt

  • Telefonnummer

    21 37 99 33