Find en af kommunens andre hjemmesider

Flere af Norddjurs Kommunes institutioner og afdelinger har egen hjemmeside. Du kan finde dem her ved at vælge emne og herefter vælge den hjemmeside, du vil gå til.

Gå ind på den valgte hjemmeside
Forstør eller formindsk teksten på hjemmesiden.
 
 

Sosuassistent til hjemmeplejen

Tilbage

I hjemmeplejen har vi brug for medarbejdere med forskellige kompetencer og ansvarsområder, for at vi kan yde den nødvendige rehabilitering, sygepleje og helhedspleje til borgerne, hvis behov, vi oplever, bliver gradvis mere komplekse.

Derfor søger vi en Sosu-assistent til hjemmeplejen, Allingåbro-Glesborg med base i Allingåbro. Vi er 20 sygeplejersker og Sosu-assistenter, organiseret i 2 teams, der sammen leverer indsatser til borgere i et stort geografisk område omfattende by og land.

Som Sosu-assistent skal du sammen med sygepleje- og Sosu-hjælper kollegerne varetage pleje- og sygeplejefaglige opgaver samt praktisk hjælp, hos borgere med komplekse men stabile behov. Du skal have stort fokus på rehabilitering, hvor borgerne inddrages i opgaverne.

Du bliver tilknyttet et team af dygtige og engagerede medarbejdere, hvor I samarbejder med en række tværfaglige samarbejdspartnere, inkl. socialfagligt personale.

Opgaverne er oftest planlagte, men du kan også blive kaldt ud i uforudsete situationer, så du skal have gode observations- og dokumentations kompetencer.

Organisatorisk arbejder vi bla. med udviklingen af en rehabiliterende kultur, opkvalificering af Sosu-assistenternes viden om farmakologi og organisering af sygeplejefaglige specialer. Måske har du særlig interesse for demens og/eller praktikvejleder funktionen – det er dog ikke et krav.

Vi forventer at du:

  • Kan udføre gurndlæggende sygepleje, sundhedsfremmende og forebyggende tiltag
  • Har erfaring med og kan arbejde rehabiliterende
  • Kan observere, evaluere og dokumentere praksis
  • Anvender en anerkendende kommunikation og pædagogisk tilgang i.f.t. borgere, pårørende og kolleger
  • Kan anvende IT i daglig praksis
  • Er positiv og bidrager til et godt arbejdsmiljø
  • Har kørekort og evt bil til rådighed

Vi tilbyder dig:

  • Et spændende job med mange faglige udfordringer og hvor du kan udvikle dig
  • Dygtige, engagerede og erfarne kolleger, som faglige sparringspartnere
  • Høj grad af indflydelse på arbejdet
  • En arbejdsplads hvor arbejdsglæden trives

Stillingen er på 30 timer/uge i blandede vagter, fortrinsvis i dag- og aftenvagt med arbejde ca. hver 3. weekend.

Stillingen ønskes besat pr 1. april 2020 eller efter aftale.

Løn og ansættelsesvilkår iflg. Gældende overenskomst.

Ansøgningsfrist torsdag d. 20. februar 2020.

Samtaler vil finde sted 25. februar 2020

Vil du høre mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte
Leder af hjemmehjælp og sygepleje Hanne Winterberg tlf 40 80 63 40



Send ansøgning Tilbage
  • Jobområde

    Social & Sundhed

  • Arbejdstid

    Deltid over 21 timer

  • Varighed

    Fastansættelse

  • Ansøgningsfrist

    20-02-2020

  • Kontaktperson

    Hanne Winterberg

  • Telefonnummer

    40 80 63 40