Find en af kommunens andre hjemmesider

Flere af Norddjurs Kommunes institutioner og afdelinger har egen hjemmeside. Du kan finde dem her ved at vælge emne og herefter vælge den hjemmeside, du vil gå til.

Gå ind på den valgte hjemmeside
Forstør eller formindsk teksten på hjemmesiden.
 
 

Forebyggelse og Tidlig indsats, Familiehuset og Sundhedsplejen søger en administrativ medarbejder

Tilbage

Forebyggelse og Tidlig indsats, Familiehuset og Sundhedsplejen søger en erfaren og fleksibel administrativ medarbejder 37 t./ugtl.

Trives du med mange bolde i luften, en arbejdsdag præget af uforudsigelighed, et højt tempo og mange udfordrende og forskelligartede administrative opgaver? Er dette lige dig, så har vi brug for dig nu.

Forebyggelse og Tidlig indsats, Familiehuset og Sundhedsplejen er en serviceminded og dynamisk aftaleenhed under Socialområdet med en frisk, uformel omgangstone, åbenhed og fleksibilitet.

Aftaleenheden har et ledelsesteam på 3, en leder, samt to afdelingsledere. Personalegruppen er bredt tværfagligt sammensat og består af ca. 60 medarbejdere, der arbejder målrettet på at skabe de bedste udviklings- og opvækstbetingelser for børn. Desuden er der et stort antal eksternt ansatte, der løser 54, 84 og 45 opgaver.

Forebyggelse og Tidlig Indsats, Familiehuset og Sundhedsplejen består af 4 fysiske afdelinger og 6 sundhedsplejeklinikker – beliggende i Grenå og Allingåbro. Sekretariatet er fysisk placeret på Markedsplads 6 i Allingåbro og det er her du vil få fysisk base. Selvom du har fysisk base på Markedsplads 6 i Allingåbro skal du være indstillet på, at du indimellem skal løse opgaver i aftaleenhedens andre afdelinger.

Du bliver en del af en velfungerende administration, hvor to administrative medarbejdere løser opgaverne og dækker ind for hinanden i et tæt samarbejde med ledelsen.


Dine primære arbejdsopgaver er bl.a.:

  • Telefonbetjening af brugere, samarbejdspartnere og personale
  • Personaleadministration, ex. vis indberetning af ferie, fravær, kørsel, o.l.​​​​​​
  • Bogføringsopgaver
  • Sags-og opgaveregistrering, samt journaliseringsopgaver
  • Indkøb
  • It-opgaver, opsætning af nyt udstyr
  • Diverse ad hoc administrative opgaver


Vi søger en kollega:

  • der er uddannet indenfor kontorfaget, gerne med erfaring fra ansættelse i det offentlige og måske uddannet kommunom.
  • der er erfaren Office-bruger og bruger af KMD Opus, Excel, Emply, Nexus, Acadre mm.
  • der kan arbejde systematisk og struktureret, da jobbet kræver høj grad af selvledelse
  • der er engageret, imødekommende og udadvendt og har en udpræget positiv tilgang til aftaleenhedens børn, unge og deres familier

Hvis du har brug for det, vil der selvfølgelig være en oplæringsperiode.

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem KL og HK.
Ønsker du at vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte leder Annette Kristensen på tlf.: 89 59 42 71.

Ansøgningsfrist: 23. februar 2020

Ansættelsessamtaler forventes afholdt onsdag den 26. februar 2020


Send ansøgning Tilbage
  • Jobområde

    Administration & Sagsbehandling

  • Arbejdstid

    Fuldtid

  • Varighed

    Fastansættelse

  • Ansøgningsfrist

    23-02-2020

  • Kontaktperson

    Annette Kristensen

  • Telefonnummer

    89 59 42 71