Find en af kommunens andre hjemmesider

Flere af Norddjurs Kommunes institutioner og afdelinger har egen hjemmeside. Du kan finde dem her ved at vælge emne og herefter vælge den hjemmeside, du vil gå til.

Gå ind på den valgte hjemmeside
Forstør eller formindsk teksten på hjemmesiden.
 
 

Genopslag: Visitator søges til Visitations- og hjælpemiddelafdelingen i Norddjurs Kommune

Tilbage

Genopslag

Vi søger en visitator til at varetage myndighedsopgaver i visitations- og hjælpemiddelafdelingen i Norddjurs kommune.

Har du en sundhedsfaglig uddannelse og ønsker du at være en del af en engageret afdeling der bevilger, rehabiliterende forløb, personlig pleje, praktisk hjælp, bolig, træning, kørsel og hjælpemidler mv.?
De primære opgaver i visitationen, er at træffe afgørelser, gennem helhedsorienteret sagsbehandling, indenfor de lovgivningsmæssige rammer, der er vilkåret for myndighedens handlekompetence.

Vi søger en medarbejder der kan indgå i teamet af visitatorer, der primært varetager visitering til personlig pleje, praktisk hjælp og evt. udskrivelse fra hospital.



Vi ser gerne at du:

  • Har erfaring som visitator og evt. visitatoruddannelsen.
  • Har baggrund som sygeplejerske, ergoterapeut eller fysioterapeut.
  • Evner at arbejde selvstændigt, målrettet og struktureret og sikre høj faglig kvalitet i opgaveløsningen
  • Har gode kommunikationsevner og er en sikker formidler mundtligt og skriftligt.
  • Har gode IT kundskaber, Vi anvender KMD Nexus.
  • Trives med udfordringer i en foranderlig hverdag
  • Har humor, lyst og evne til at bidrage til det gode arbejdsklima.

Dine opgaver vil være:

  • Tæt teamsamarbejde og sparring med borgeren i centrum og som aktør.
  • At give råd og vejledning til borgere, pårørende og samarbejdspartnere, herunder plejecentre, træningsafdelinger, rehabiliteringsteamet og hjemmeplejen m.fl.
  • At sagsbehandle og udarbejde afgørelser


Vi kan tilbyde dig:

  • Visitatoruddannelse og løbende kompetenceudvikling
  • Et godt socialt sammenhold.
  • Kompetente, ansvarsfulde og kreative kollegaer
  • Et selvstændigt job med høj grad af ansvar og kompetence.
  • Mulighed for at arbejde selvtilrettelæggende, under hensyntagen til de fælles opgaver i afdelingen.
  • Mulighed for at få indflydelse på en spændende arbejdsplads i udvikling.

Ønsker du at vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Afdelingsleder for Visitations- og hjælpemiddelafdelingen, Betina Schiøttz, på tlf. 29 10 31 82.
Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst.

Ansøgningsfrist er den 11. december 2019.

Ansættelsessamtaler forventes at blive afholdt den 17. december 2019.

Ansættelse: Snarest eller 1. februar 2020





Send ansøgning Tilbage
  • Jobområde

    Social & Sundhed

  • Arbejdstid

    Fuldtid

  • Varighed

    Fastansættelse

  • Ansøgningsfrist

    11-12-2019

  • Kontaktperson

    Betina Schiøttz

  • Telefonnummer

    29 10 31 82