Find en af kommunens andre hjemmesider

Flere af Norddjurs Kommunes institutioner og afdelinger har egen hjemmeside. Du kan finde dem her ved at vælge emne og herefter vælge den hjemmeside, du vil gå til.

Gå ind på den valgte hjemmeside
Forstør eller formindsk teksten på hjemmesiden.
 
 

Visitatorer til Visitations- og hjælpemiddelafdelingen

Tilbage
Vi søger to visitatorer til at varetage myndighedsopgaver i visitations- og hjælpemiddelafdelingen i Norddjurs kommune, da vi har en visitator der starter på uddannelse og en der går på pension.

Herudover søger vi en visitator i et vikariat i 6 mdr. til varetagelse af revisitationer samt administrativt arbejde, grundet implementering af nyt hjælpemiddelsystem.

Har du lyst til at indgå i et team, hvor der lægges stor vægt på samarbejde, den helhedsorienterede indsats og høj faglighed?
Har du erfaring med og finder det energigivende at arbejde i et fagligt miljø, hvor der kontinuerligt er forandringer og udvikling på dagsordenen, så er du måske lige den visitator, vi søger.

Vi ser gerne at du har:
  • Erfaring med sagsbehandling
  • En baggrund som sygeplejerske, ergoterapeut eller fysioterapeut.
  • Lyst til at arbejde selvstændigt, målrettet og struktureret og sikre høj faglig kvalitet i opgaveløsningen
  • Lyst til og mod på at varetage en myndighedsopgave.
  • Gode kommunikationsevner både mundtligt og skriftligt
  • Gode IT kundskaber
  • Gennemslagskraft, er selvstændig, robust og fleksibel.
  • Humor, lyst og evne til at bidrage til det gode arbejdsklima

I visitations- og hjælpemiddelafdelingen arbejder vi helhedsorienteret med udgangspunkt i tankerne omkring relationel koordinering. Vi har hver især vores nicher. Vi er i stadig proces med at lære omkring hinandens nicher, hvilket betyder at case arbejde og sparring vægtes højt.

Vi mangler visitatorer der har interesse for:
  • At sagsbehandle ansøgninger omkring hjælpemidler mm.
  • At sagsbehandle ansøgninger omkring personlig og praktisk hjælp mm.
  • Og evt. at arbejde med bolig indretning efter SEL 116

Dine opgaver vil være:
  • Tæt samarbejde med hjælpemiddeldepotet
  • Tæt teamsamarbejde med borgeren i centrum og som aktør.
  • Råd og vejledning til borgere, pårørende og samarbejdspartnere, herunder plejecentre, træningsafdelinger, rehabiliteringsteamet og hjemmeplejen m.fl.
  • At sagsbehandle og lave afgørelser

Vi kan tilbyde dig:
  • Visitatoruddannelse og løbende kompetenceudvikling
  • Et godt socialt sammenhold.
  • Kompetente, ansvarsfulde og kreative kollegaer
  • Mulighed for at få indflydelse på en spændende arbejdsplads i udvikling

Ønsker du at vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Afdelingsleder for Visitations- og hjælpemiddelafdelingen, Betina Schiøttz, på tlf. 29 10 31 82.
Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst.

Ansøgningsfrist er den 24.09.2019.

Ansættelsessamtaler forventes at blive afholdt den 27.09.2019.

Ansættelse: snarest eller d. 01.11.2019


Send ansøgning Tilbage
  • Jobområde

    Administration & Sagsbehandling

  • Arbejdstid

    Fuldtid

  • Varighed

    Fastansættelse

  • Ansøgningsfrist

    24-09-2019

  • Kontaktperson

    Betina Schiøttz

  • Telefonnummer

    29 10 31 82