Find en af kommunens andre hjemmesider

Flere af Norddjurs Kommunes institutioner og afdelinger har egen hjemmeside. Du kan finde dem her ved at vælge emne og herefter vælge den hjemmeside, du vil gå til.

Gå ind på den valgte hjemmeside
Forstør eller formindsk teksten på hjemmesiden.
 
 

Administrativ medarbejder til Registertemaet

Tilbage
En af vores administrative medarbejdere har ønsket at prøve kræfter med et nyt job i en anden offentlig virksomhed.

Det giver os mulighed for at søge en ny administrativ medarbejder til Registerteamet i Borgerservice, IT og Digitalisering med tiltrædelse hurtigst muligt.

De primære arbejdsområder i Registerteamet er opgaver vedrørende folkeregister, sygesikring, skat, helhedsorienteret kontrol, fribefordring og befordringsgodtgørelse, bosætning, mellemkommunal refusion, feriefond, offentlige begravelser, mv.

Arbejdsopgaver:
  • Behandling af sager vedrørende ovennævnte opgaver.
  • Personlige og telefoniske henvendelser fra borgere og kolleger
  • Hjælp til borgere med de digitale løsninger indenfor området
  • Udlevering og modtagelse af skemaer, mv.
  • Opgaver vedrørende offentlige begravelser
  • Øvrige administrative funktioner

Vi ønsker en administrativ medarbejder med:
  • Kontormæssig uddannelse, flair for tal og erfaring med lovfortolkning
  • Blik for helheden i opgaven så borgere og kolleger sættes i centrum
  • Fleksibel, god til forandringer og motiveret til en digital fremtid
  • Anerkendende kommunikationsevner både skriftligt og i det personlige møde
  • Robusthed og god til at håndtere konfliktfyldte situationer og samtaler
  • Evner til at arbejde selvstændigt samt proces- og løsningsorienteret
  • Godt humør i en travl hverdag
Det må gerne fremgå af ansøgningen, hvordan du kan imødekomme disse ønsker.

Vi kan tilbyde:
  • God oplæring
  • En spændende og travl hverdag
  • Et afvekslende og udfordrende job
  • Gode kollegaer i teamet og ca. 45 i hele afdelingen
Stillingen er på 37 timer med flekstid. Lønindplacering sker efter forhandling med den faglige organisation.

Du er velkommen til at rette henvendelse til teamkoordinator Steen Caspersen tlf. 89 59 19 31 eller souschef Morten Mygind tlf. 89 59 19 01, såfremt du ønsker yderligere oplysninger om stillingen.

Ansøgningsfrist er torsdag den 22. august 2019.
Samtaler forventes afholdt onsdag den 28. august 2019.


Send ansøgning Tilbage
  • Jobområde

    Administration & Sagsbehandling

  • Arbejdstid

    Fuldtid

  • Varighed

    Fastansættelse

  • Ansøgningsfrist

    22-08-2019

  • Kontaktperson

    Steen Caspersen

  • Telefonnummer

    89 59 19 31