Find en af kommunens andre hjemmesider

Flere af Norddjurs Kommunes institutioner og afdelinger har egen hjemmeside. Du kan finde dem her ved at vælge emne og herefter vælge den hjemmeside, du vil gå til.

Gå ind på den valgte hjemmeside
Forstør eller formindsk teksten på hjemmesiden.
 
 

Team-koordinator til Helpdesk

Tilbage
Norddjurs kommunes Borgerservice, IT og Digitalisering søger en engageret og erfaren Team-koordinator til vores IT-afdeling med tiltrædelse snarest muligt.

Borgerservice, IT og Digitalisering i Norddjurs Kommune står over for nye spændende udfordringer med øget fokus på digitalisering af de administrative rutiner rettet mod borgere, virksomheder samt internt i kommunen. Hvis du brænder for IT og for at arbejde med den nyeste teknologi, så er en stilling som Team-koordinator hos Norddjurs Kommune måske lige noget for dig.

Hos os vil du blive en del af en alsidig og spændende IT-afdeling, hvor du vil få lejlighed til at bruge og udvikle den erfaring og de kompetencer du allerede har. IT-afdelingen består af 13 medarbejdere, fordelt på Helpdesk, Drift og Skole-IT.

Som Team-koordinator hos os vil du bl.a. komme til at deltage i:
  • At der i fællesskab udvikles værktøjer, som hjælper afdelingens teams til selvhjælp ved at viden i opgave- og projektløsning bliver formidlet ud og dokumenteret, så afdelingens medarbejdere er i stand til at højne standarden og kvaliteten i serviceydelserne
  • Sikre at der arbejdes mod nye servicemål
  • Sikre stabil drift ved løbende at bevare det store overblik, og ved hjælp af den dybdegående forståelse for teknologien samt overvågning, at kunne sætte ind de rigtige steder
  • At skabe flow internt og imellem IT-afdelingens team opdeling og sikre at de forskellige opgaver/projekter bliver forankret, gennemført eller afviklet
  • 1. line brugersupport (support på hardware, software, indkøb og brugeradministration)
Vi forventer, at du:
  • Har indgående og dokumenteret erfaring med såvel ITIL som brugen af Helpdesk værktøjer (gerne Nilex/NSP eller TOPDesk)
  • Har dokumenteret erfaring med arbejde i projektgrupper og teams
  • Er udviklingsorienteret
  • Er fleksibel og har gode samarbejdsevner
  • Er serviceminded og brugerorienteret
  • Brænder for sagen og de faglige udfordringer
  • Har en relevant it-uddannelsesmæssig baggrund
Vi kan tilbyde:
  • Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst
  • Gode arbejdsforhold
  • En travl og afvekslende arbejdsdag
  • Spændende arbejdsområder
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til IT-afdelingsleder Kenneth Andersen Mobil nr: 2119 0729.

Ansøgningsfrist fredag den 31. maj 2019.

Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 4. juni 2019.

Send ansøgning Tilbage
  • Jobområde

    IT & Kommunikation

  • Arbejdstid

    Fuldtid

  • Varighed

    Fastansættelse

  • Ansøgningsfrist

    31-05-2019

  • Kontaktperson

    Kenneth Andersen

  • Telefonnummer

    21190729